11 gru 2013

how are you december?

Hurtowo podrzucam jeszcze kilka kartek świątecznych...





... a może oderwiemy się na chwilę od christmasowego szału? Co wy na to? Oj, na sekundkę...




I jeszcze szybciutko śpieszę Wam donieść, że w sobotę 14 grudnia w Zielonej Górze w Bibliotece im. C. Norwida odbędzie się świąteczny kiermasz wyrobów handmade!!! Na którym Bublownia pokaże nie tylko to z czego jest znana (cupcake'ów nie zabraknie - w małych ilościach, ale będą) będzie też trochę nowości. Wpadniecie? Więcej szczegółów znajdziecie tu.


Mam nadzieję - do zobaczenia,
Ada

13 komentarzy:

  1. chętnie wybrałabym się na ten kiermasz, ale trochę za daleko:( śliczne karteczki pozdrawiam i życzę powodzenia na kiermaszu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne - czy Wy w ogóle potraficie nieładne kartki robić ? :) :)
    w pierwszej jest przepiękny papier w tle :) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się! Pięknie wykonanie i fajne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki!

    P.S. Pamiętasz o "lizaku" dla mnie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście:) do zobaczenia w sobotę:)

      Usuń
  5. kartki jak zwykle piękne i dla mnie np. kartka urodzinowa nie oddziela się od świątecznego szału bo wtedy mam urodziny :D a w Zielonej Górze mam dziadka! :) ale dla mnie ciut za daleko, powodzenia na kiermaszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne !!!
    Szkoda, że ta Zielona góra tak daleko ....
    Powodzenia życzę i ściskam ciepło :**

    OdpowiedzUsuń
  7. oj przepiękne są :) wszystkie co do jednej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne, zgarnęłabym wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.