22 wrz 2014

kartka z muszką

W sobotę wybraliśmy się na osiemnastkę bliźniaków. Na tę okazję przygotowałam kartki w postaci koszul z muszką. Po raz pierwszy ten rodzaj kartek zobaczyłam u utalentowanej Kiziuchy [klik], pomysł od razu wydał mi się oryginalny. W końcu pojawiła się możliwość by takie koszule stworzyć. 


Nasi pełnoletni bliźniacy nie są do siebie podobni, więc i kartki nie mogły być identyczne. Starałam się zachować tę samą kolorystykę i formę. W środku oprócz życzeń znalazła się również kieszonka na banknoty. A tak kartki prezentują się solo:



I na koniec jeszcze kilka ujęć z profilu:



Kochani, wczoraj minęły 4 lata od powstania Bublowni. Zarówno na blogu, jak i w naszym prywatnym życiu zaszło sporo mniejszych i większych zmian. Nasze rękodzielnicze zainteresowania uległy metamorfozie, ale również sprawy zawodowe i rodzinne. To był owocny czas również dzięki Waszym komentarzom i odwiedzinom, dlatego też z całego serca w imieniu Siostry oraz własnym, dziękuję Wam za wszystko i obiecuję nie zaniedbać naszego siostrzanego kąta.

Pozdrowienia,
Ada

13 komentarzy:

  1. Aaaaa, wyszły rewelacyjnie. ;) świetne są te detale, które jednocześnie sprawiają, że karteczki się różnia ale też nadają każdej z nich niepowtarzalny charakter. ;) Życzę kolejnych tak udanych 4 lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, świetne są i bardzo oryginalne, podobają mi się też ich kolory - bardzo miłe dla oka :)
    I ja też przyłączam się do życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cztery lata to poważny wiek:-) To ja życzę czterech dziesiątek tak twórczych i energetycznych jak owa samotna czwórka! Powodzenia i tu, i tam:-)
    Kartki zacne. I poważne. Jak to osiemnastka. Przyjemna dla mojego oka kolorystyka.
    Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowe te koszule :) fajnie że każda w innych kolorach :)
    a 4 latek gratuluję i życzę wielu wielu kolejnych ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki, jak spod żelazka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze wspaniałe, przecudowne kropki! :)
    Gratuluję rocznicy, życzę wiele, wiele twórczych lat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne :) dopracowane w każdym calu :)
    pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na te karteczki ;) A muchy jakie urodziwe :D
    Oczywiście gratuluję rówieśnikowi mojego bloga tak fajnej czwartej rocznicy! A Wam dziewczynki życzę niekończącej się weny twórczej i duuuużo czasu na jej realizację. Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fenomenalne, idealne z pewnością szyte na miarę koszule! to xznaczy karteczki! świetne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.