piątek, 11 listopada 2016

bazgroły

Tak, zgodnie z tytułem posta, coś tam sobie rysuję od czasu do czasu. Choć może "rysuję" to za dużo powiedziane. 


Powstała już nawet skromna kolekcja moich rysuneczków... Na powyższym zdjęciu, odnajdziecie nieukończoną, ale uchwyconą w kadr, kartkę dla mojego A. z okazji Dnia Chłopaka i z jego wizerunkiem :) poza tym w kolażu umieściłam także rysunek przedstawiający moją siostrę M., która uwielbia magdalenki (z hiszp. babeczki, muffinki) i która jest ekspertem w ich przygotowywaniu :)



Ostatnio rysunki pojawiają się także na kartkach, np. z okazji nowego mieszkanka. Jednakże ciągle jeszcze pracuję nad tym jak je wkomponować, by całość mi się podobała :) 

Pozdrawiam,
A.

P.S. Wszystkie rysunki na bieżąco pojawiają się na bublowym profilu na FB :)

1 komentarz:

Dziękujemy za każde pozostawione słówko ♥

Osoby nie posiadające konta Google nie mogą komentować naszych postów. Niestety z racji sporej ilości spamu zostałyśmy zmuszone do uruchomienia takiej funkcji. Dlatego jeśli masz ochotę napisz do nas maila bublownia@yahoo.com, z pewnością i z miłą chęcią odpowiemy na każdą wiadomość.