31 gru 2010

te quiero barcelona!!!

Długo zastanawiałam się, co podarować mojej Madzi na gwiazdkę... ale w końcu wymyśliłam album scrapowy o Barcelonie. Prezent bardzo się spodobał, a co więcej Madzik chce spróbować tej metody (pozamawiałyśmy śliczne papierki tutaj). Obie zakochałyśmy się w scrapbookingu. Oto moje pierwsze dziecko:
Durante horas y horas estaba pensando que regalar a mi Magda por navidades… al final he decidido hacer un scrapbook sobre Barcelona. ¡He acertado con este regalo! A Magda le gustó tanto que ahora también quiere hacer este tipo de álbumes (ya hemos hecho pedido aquí)  Las dos estamos enamoradas de scrabooking. Aquí os presento mi primer álbum:


Okładka to papier (sklep.scrap) naklejony na zwykłej kartonowej tekturze. Napis to literki z pink paislee. Album złączony jest specjalnymi, małymi kółeczkami.
La portada está hecha de papel pegado encima de un cartón. Las letras son de pink paislee. Las paginas junto con unos aros.

Pierwsza strona to rambla i Madzik kupuje kaktusa. Na różowym papierku opis naszej 2dniowej barcelońskiej wędrówki.
En la primera página hay una foto de Ramblas, Magda elige un cactus. Encima de papel rosa hay una descripción de nuestro viaje a Barcelona.

na sznureczku bilecik z metra
un billete de metro

Kolejna strona to ciąg dalszy rambli, czyli kwiaciarnie, ja z mimami, pajac z czerwonym nosem i Madzia w kawiarnii. Ramblas: flores, los mimos, un payaso y varias cafeterías.
Byłyśmy też w muzeum Picassa (uwielbiam), także na odwrocie kartki scrapik ze mną i z Pawłem. Druga kartka to nasz ulubiony obraz Pabla " Guarenica". 
Algunos recuerdos de nuestra visita en el Museo de Picasso.



Następne strony to śniadanie w Starbucksie, zakładka- Gaudi, Madzia w parku Guell i piosenka Giulia y Los Tellarini - Barcelona.
Las paginas siguientes traen el desayuno de Starbucks, un punto libro de Gaudí, el Parque Guell y una canción Giulia y Los Tellarini – Barcelona.

W albumie są jeszcze 2 strony, ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia, bo Madzia już wyfrunęła na wyspę. Już się nie mogę doczekać, aż zrobię sobie albumik o Czechach, Ibizie i Tunezji... ale najpierw muszę przeżyć sesję!!! Jednak dziś o tym nie myślę- happy new year!!!
El álbum de Barcelona tiene dos páginas más. No me he dado tiempo hacer todas las fotos. Y ahora este álbum ya está en Mallorca. No puedo esperar más para sacar los siguientes álbumes sobre Republica Checa, Ibiza y Túnez… pero primero hay que aprobar los exámenes!!! De momento happy new year!!!

a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.