28 sty 2011

dostawa

Oczywiście wchodzę na bublownię a tu ani widu ani słychu... Co ja się mam z tą moją Magdulą! (Weź wstaw siostra okładkę do płyty Chambao!)
Entro en “siostrzana bublownia” y parece ser que el blog es sólo mío… ¿Donde esta mi hermana? (Magda por favor, sube la portada de Chambao que has hecho en el diseño gráfico).

No, ale nic to, mam czas, więc nadrabiam zaległości. Misja- sesja prawie zakończona, w piątek ostatni egzamin i nie sięgam po książki przez najbliższe pół roku. Moją jedyną motywacją do nauki, podczas tegorocznego hardcoru (egzaminów prawie 8, a o zaliczeniach nie wspomnę) była myśl, że gdzieś tam w Zielonce czeka na mnie karton wypchany po brzegi papierkami:) Więc na przystawkę wszystkie nasze scrapki- zamówione oczywiście 
El viernes tengo mi último examen y pienso olvidar de los libros por medio año. Después de 8 exámenes, solo estoy pensando en el pedido que ya esta en casa de mis padres (un cartón con los papeles, pegatinas, etc.). Toda la compra hemos hecho aquí.


Są cudne, uwielbiam je. Wszystkie oczywiście na razie macam, przymierzam i już mam parę pomysłów. Zacznę od albumu "c'est la vie 2011", bo tu już styczeń się kończy, a ja nie mam żadnego scrapa gotowego...
¡Que maravilla! De momento sólo los miro y toco y creo ideas en mi cabeza. Hay que hacer algo con estos papeles. Empezaré con el álbum “c’est la vie 2011”. 


A widzicie mój dziurkacz "star"? hihi, dzięki Madzik :*
¿Habéis visto mi perforadora “star”? jeje, gracias Magda:*


buziak siostra!

a. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.