23 kwi 2011

arabskie klimaty, ambiente árabe

Dawno mnie tu nie było, ale widzę, że moja siostra zajęła się naszą bublownią i dodała dwa świetne albumy. Ja też pochwalę się albumikiem o Tunezji, który zrobiłam dla Adka z okazji naszego święta. Co prawda nie jest on aż tak bardzo dopieszczony (album!), ale na swoje usprawiedliwienie dodadam, że robiłam go w 1,5 dnia! Z resztą sami zobaczcie:
Llevo mucho tiempo sin entrar aquí, pero veo, que mi hermana estaba en bublownia y ha añadido dos álbumes muy bonitos. Yo también tengo que mostrar mi álbum sobre Túnez. Lo he hecho para Adi de regalo. No tiene tantos detalles como me gustaría, pero tuve que hacerlo en sólo 1 día y medio. Aquí tenéis el resultado:











W związku z piękną, słoneczną pogodą chwyciłam aparat do rąk i trochę popstrykałam- w roli głównej czerwone tulipany i soczyste cytrusy.
Como siempre tengo una sorpresa. Ya que tenemos un tiempo maravilloso, he hecho algunas fotos – los protagonistas: tulipanes rojos y frutas cítricas.






Siostrzana bublownia życzy wszystkim Wesołych Świąt!!!
¡Felices Fiestas!

Pozdrawiam z ciepełka,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.