24 kwi 2011

marcowy i kwietniowy smak życia

Dziś tak szybciutko... kolejne stronki do mojego smaku życia- marcowa i kwietniowa. Z lekkim opóźnieniem, ale są...
Hoy muy rápido... nuevas paginas del álbum "Sabor de la vida"- marzo y abril.

W marcu byłam w Berlinie na największych europejskich targach turystycznych ITB- było świetnie, mam stamtąd cudowne wspomnienia i dużo prezentów:) po prawej bilecik z targów.
En marzo estaba en Berlin en la Fira de Turismo ITB. De ahí tengo unos recuerdos maravillosos y muchos regalos:) A la derecha un ticket de la fira.
po prawej scrap ze studenckiego półmetku na którym byłam zaraz na początku kwietnia
 a la derecha un scrapbook de la fiesta de la universidad (principios de abril)

tutaj po lewej kwietniowa Szwajcaria Saska i bileciki z wycieczki
a la izquierda Suiza Sajona y los tickets de la excursión

na prawo podkładka z czeskiej restauracji, którą sobie wzięłam:)
a la derecha un posavaso de un restaurante checo:)

i na koniec fotka z Saksonii- a dokładniej z Pillnitz
al final una foto de Pillnitz

Jak widać użyłam standardowych papierów ze scrapcomu, trochę naklejek, moich ulubionych wstążeczek, parę wycinanek, które dostałam od Madzi i klipsików:)
Como podéis ver, he usado los papeles estándar de scrapcom, algunas pegatinas, mis lazos favoritos, un par de recortes y los clips.

I jeszcze trochę wielkanocnej atmosferki:
Un poquito del ambiente de Pascua:



Mokrego Dyngusa!!!

Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.