18 gru 2011

malownicza cullera

Chciałam wam pokazać kolejne zdjęcia z serii "podróże małe i duże" i teraz przyszła kolej na malowniczą Cullerę. Jeszcze dwa tygodnie temu nie miałam pojęcia o jej istnieniu. Cullera to niewielkie miasteczko położone nieopodal hiszpańskiej Walencji. Trafiłam tam nie przez przypadek. Miła hiszpańska istotka zaprosiła mnie, żeby pokazać mi swoje rodzinne strony. Wróciłam oczarowana.
Quiero mostraros las fotos de una de las excursiones que he hecho, aprovechando mi estancia en Valencia. Un pintoresco pueblo, Cullera. Hace dos semanas no tenía ni idea de su existencia. Llegué allí por casualidad. Una amiga de la Universidad me invitó a su casa. Volví encantada.



Jak wasze przygotowania do świąt? Ja na razie nastrajam się bożonarodzeniowymi piosenkami, a na resztę przyjdzie czas później.
Udanej niedzieli,
Ada 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.