13 sty 2012

november

Listopad zawsze kojarzy mi się z ciemnymi barwami, dlatego też scrap powstał w takiej kolorystyce. Dzisiaj rozłożę moją pracę na czynniki pierwsze. Użyłam 2 papierów czarny w białe kropki, a drugi (mój ulubiony) w esy floresy (scrapcom). Do tego tasiemki fioletowe (siostry), kremowa (odcięta z bluzki) i guzik (zapasowy do płaszcza). Oczywiście nie mogło zabraknąć metek: Men (New Yorker) i czarna z Mango (górna część scrapa). Nóżki zostały wycięte z metki ze Stradivariusa, a i pojawiła się też część serwetki papierowej. Literki to czarne naklejki ze scrapcom polakierowane brokatem. Chyba o niczym nie zapomniałam?
Para mí, Noviembre es un mes de colores oscuros, por eso mi scrapbook viene en estas tonalidades. Aquí os dejo mi scrapbook paso a paso. He utilizado dos papeles negros, uno de puntitos blancos y otro con un estampado de flores (mi favorito), lazos de color lila (de mi hermana), un lazo beige (de mi camisa), un botón (del abrigo). También he pegado algunas etiquetas: Men (New Yorker) y una negra de Mango (arriba). He sacado las piernas  de una etiqueta de Stradivarius. También hay un trozo de una servilleta. Las letras son de Scrapcom y por encima tienen un poco de purpurina. ¿Creo que ya está todo?

http://magazyn.goniec.com/262/uwaga-piatek-13/
Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.