11 sty 2012

fascinating

Fascinating (fascynujący) to album zrobiony ze zdjęć księżycowych (fot. Laurent Laveder). Wykonałam go dla mojej przyjaciółki, bez okazji, na pamiątkę. Okrągły, mały, o średnicy 10cm, zawiera cytaty i złote myśli.
Fascinating (fascinante) es un álbum con fotos de la luna (fot. Laurent Laveder). Lo hice como un recuerdo para mi amiga (sin ocasión). Es redondo, pequeño, con un diámetro de 10 cm, lleva unas frases y citas.


Zdjęcia są najważniejsze, a reszta to już tylko dodatek (papier, wstążki, guziki, wycinki, szkiełka i brokat).
Lo más importante son las fotos, el resto sirve de relleno (papel, lazos, botones, recortes, cristales y purpurina).



Warto wpisać w google nazwisko fotografa (Laurent Laveder) i zobaczyć całą serię jego zdjęć księżycowych. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem.
Vale la pena introducir en el google el apellido del fotógrafo (Laurent Laveder) para ver su serie de fotos de la luna. Yo estoy  muy impresionada.

magda

2 komentarze:

  1. Wstukałam nazwisko fotografa, magiczne zdjęcia. Dziękuję za wysłanie mnie do niego:-)
    A albumik sprytnie pomysłowy i ogromnie romantyczno - melancholijny. I pracowicie wykonany. Ogromnie przypadł mi do gustu i... zrobiło mi się jeszcze bardziej jesiennie. A jesień niezwykle lubię i czekam na nią niemal cały rok:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.