21 kwi 2012

bransoletek ciąg dalszy

Kochani, ostatnio zaniedbałam nasz siostrzany kącik, ale już się poprawiam. Dzisiaj miało być zupełnie nie o bransoletkach, ale z powodu szerokiego zainteresowania nimi, inną tematykę postów zostawiam na następny raz. Na początek bransoletki na specjalne zamówienie Ani:
 






Jeszcze chciałam pokazać bransoletki z tzw. starej kolekcji, które wraz z metkami nie mogą się już doczekać, aż zostaną kupione. (Nawiasem mówiąc każda z moich bransoletek posiada metkę z ceną, adresem bloga, specjalną wstążeczkę i woreczek).






Pozdrawiam gorąco,
A.

P.S. Mam nadzieję, że już jutro pojawi się nowa kolekcja bransoletek na blogu, zdradzę tylko, że hasłem przewodnim będzie Balerina

4 komentarze:

  1. Bransoletki bardzo mi się podobają. Już nie mogę się doczekać , uwielbiam motyw baleriny itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. W takim razie zapraszam Cię jutro na bloga, będzie dużo motywu baleriny. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow zawieszka aparat świetna, nożyczki tez fajne. Szkoda, ze tak szybko się ścierają... Ogólnie rzecz biorąc uwielbiam sznurkowe bransoletki. Nic z rzemyka już dawno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie zauważyłam, żeby któraś się ścierała, a swoją bransoletkę z taką zawieszką noszę już trochę czasu :):) Ja również uwielbiam wszelkie sznureczki na nadgarstkach :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.