30 gru 2012

na literę A, se empieza con la A

Polski: Zdałam sobie sprawę, że na Bublowni nie pojawiły się jeszcze nasze literki. Moja literka A (A jak Adrian oczywiście) stoi sobie na półce i uśmiecha się do mnie każdego dnia i aż się prosi, żeby pokazać ją tutaj. Bardzo ją lubię, to pewnie przez te matriochy i grochy :) 
Español: Todavía no hemos presentado nuestras letras. La mía, la A (A de Adrian) tengo en una estantería y cada día me sonríe. Me encanta ya que tiene todo lo que me gusta: matrioskas y lunares:)



Polski: Pamiętam, że strasznie namęczyłam się z tą pracą, przez ten nieszczęsny kształt. Oj, nie było łatwo i do tej pory wolę się jej za bardzo nie przyglądać :) Ale teraz czas na więcej fotek Adusiowej literki w towarzystwie ukochanych taśm washi-tape
Español: La he decorado con técnica de decoupage y me acuerdo que me costó mucho trabajo, ya que la letra A tiene una forma bastante complicada. Os dejo alguna foto más de la A acompañada de mis cintas favoritas washi – tape.




Polski: Razem z siostrą bawiłyśmy się w decoupagowanie literek, Madzia ma aż dwie, jedną pokazywała przy okazji urodzin Felusia, a drugą zaprezentuje niedługo. A tymczasem pozostawiam Was z moją "A".  
Español: El verano pasado junto con Magda estuvimos decorando las letras. Magda tiene la F (la podeis ver en la entrada de cumpleaños de Félix) y la M (todavía no tiene su entrada). Mientras tanto seguimos viendo la A.
 

Polski: Kochani, ja wiem, że ten post taki mało sylwestrowy, ale i tak chciałybyśmy Wam życzyć szampańskiej zabawy, dużo uśmiechu i kreatywnych pomysłów w Nowym Roku!
Español: Amig@s, ya que se acerca la Nochevieja, os deseamos que os divirtáis esta noche y que tengáis Feliz Año Nuevo!  

Ada

9 komentarzy:

  1. swietna literka! z czego ją zrobiłas? bede kombinowac imię "Adaś" cos właśnie taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literkę-bazę kupiłam w sklepie plastycznym, była taka biała zwykła, kartonowa :) Pozdrawiam i nie mogę się doczekać efektu Twojej pracy. Ada

      Usuń
  2. Bardzo ładna:))Szczęśliwego Nowego Roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz wiele pomyślności w 2013 roku :) Pozdrawiam ciepło, Ada.

      Usuń
  3. Super literka - te matrioszki ... :)
    Udanej zabawy w sylwestrowa noc i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I również wszystkiego najlepszego w 2013 roku:) Całusy

      Usuń
  4. ale śliczna jest:) Świetny pomysł na udekorowanie pokoju dziecięcego:) Również życzę udanej zabawy Sylwestrowej i mnóstwa pomysłów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    tak się jakoś tu do Was doklikałam poprzez kilka blogów i się szczerze uśmiechnęłam gdy zobaczyłam kiletrkę "A"... bo wsyd się przyznać, ale zapomniałam że kilka tygodni temu kupiłam takie dwie kiterki (w tym właśnie jedno A) w liroju merlinie, schowałam je w jakiejś szufladzie i dalej tam leżą.... A przeież to miała być jedna z niespodzianek dla mojego męża [jestem wyrodną żoną jak widać:/]

    Czyli dzięki za przypomnienie i do następnego razu:) W rewanżu zapraszam Was do mnie, a co!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.