czwartek, 28 lutego 2013

i ♥ cupcake

Polski: Motyw cupcake (zaraz obok matrioszkowego) uwielbiam, ale to już za pewne wiecie. Długo zastanawiałam się do czego wykorzystam te piękne serwetki, które podarowała mi siostra, aż w końcu wpadła mi w ręce ta urocza, malutka, drewniana komódka, z 2 ciupeńkimi szufladkami! Mebelek wyszedł bardzo słodki, nawet przez dłuższą chwilę zastanawiałam się, czy nie przesadziłam? Ale dzisiaj jestem zadowolona z efektu, mam nadzieję, że komuś również się spodoba i zechce ją przygarnąć:)

Español: Creo que ya lo sabéis, pero lo voy a repetir. Me encantan los cupcakes y matrioskas!!! Otro día mi hermana me regaló unas servilletas de cupcakes y estaba pensando que hago?, donde las pego? Al final he encontrado una mini cómoda con dos cajoncitos. La cómoda y mis servilletas han dado un resultado muy muy dulce, ¿verdad?






Polski: Teraz kilka informacji praktycznych, wymiary: 10,5cm x 11cm, technika to decoupage. Komódka została pomalowana białą farbą, później rozpoczęła się zabawa z serwetką, z której powycinałam te elementy, które najbardziej mi pasowały do mojej pracy, a następnie nałożyłam dwie warstwy lakieru, które zostały delikatnie starte papierem ściernym i znowu polakierowane. Komódka idealnie sprawdzi się jako przechowalnia pierścionków, kolczyków i czego tylko chcecie, będzie też idealnie pasować do domku dla lalek. 

Español: Tamaño de la cómoda es de 10,5 cm x 11 cm. La he pintado de blanco y luego con el método de decoupage  he pegado algunos elementos de las servilletas. Después he puesto dos capas de barniz, he quitado las desperfecciones y he puesto una capa de barniz más y listo! La mini cómoda es ideal como cajita para los pendientes, anillos, etc. ó  la podemos poner en la casita de las muñecas. 


Pozdrowienia,
Ada

18 komentarzy:

  1. jest prześliczna bardzo lubię taki motyw:))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutka :D ale w sam raz
    jakiego lakieru używasz ? mój ostatni sprawił że piękna skrzyneczka zrobiła się żółta ;/ po lakierowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio używam gloss modge podge (firmy genuine heritage) i sprawdza się całkiem całkiem, to jest klej i lakier, czyli 2 w jednym:)A żółta może się zrobiła, bo za dużo lakieru? Pozdrawiam ciepło. Ada

      Usuń
    2. właśnie ledwo nim maźnęłam ;/ jakiś dziwny lakier - z castoramy uniwersalny ale miał nie żółknąć podobno ;p
      a zrobiłam sobie skrzyneczkę na zioła i chyba bym padła jakby mi zżółkła
      właśnie napis kończę teraz

      Usuń
    3. Hmmm... na pewno wyjdzie super, pochwal się koniecznie na blogu efektem swojej pracy :)

      Usuń
  3. Wygląda pysznie:) piekna jest:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. komódka urzekła mnie totalnie! jest po prostu prześliczna i oczu oderwać nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna i babeczki :) a matrioszki też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aduś ta komódka jest PRZEŚLICZNA! Słodka i apetyczna :) Biżuteria w niej musi wyglądać jeszcze piękniej niż leżąc samotnie ;) Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tyle ciepłych słów:) Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. normalnie istne cudeńko! jestem totalnie zauroczona tym małym, słodkim dziełem sztuki :) komódka jest naprawdę piękna! wyszła idealnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję!!! Bardzo mi miło. Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komódka cudowna! Widziałam na żywo :-)
    pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde pozostawione słówko ♥

Osoby nie posiadające konta Google nie mogą komentować naszych postów. Niestety z racji sporej ilości spamu zostałyśmy zmuszone do uruchomienia takiej funkcji. Dlatego jeśli masz ochotę napisz do nas maila bublownia@yahoo.com, z pewnością i z miłą chęcią odpowiemy na każdą wiadomość.