12 maj 2013

spring in the air

Polski: Podczas majówki, nie tylko pozwoliłam sobie na słodkie lenistwo, rozpoczęłam również przygotowania na zbliżające się targi rękodzieła Bazart. Udało mi się także wykonać dwie prace na specjalne zamówienie i dzisiaj trochę więcej na ten temat.
Español: Traducimos después. 


Polski: O kartce nie będę się za wiele rozpisywać. Miało być kolorowo, wiosennie i koniecznie z napisem "Dziękuję". Wszystkie wymogi udało mi się spełnić, to i klientka była zadowolona :)  Jeżeli chodzi o materiałoznastwo: papier z sklep.scrap.com.pl, literki z mojego barcelońskiego alfabetu, pozostałe elementy pochodzą z mojego zbioru przydasi.
Español: Traducimos después. 


Polski: Drugi projekt to było nie lada wyzwanie. Moja urocza współlokatorka poprosiła mnie o wykonanie skrzynki na klucze dla swojej mamy. Podczas wspólnych zakupów wstąpiłyśmy do Pepco, gdzie od razu wpadło nam w oko białe pudełko z czajniczkiem, po którym można pisać kredą. Nie zastanawiając się kupiłyśmy pudełko i pobiegłyśmy do mojego ulubionego szczecińskiego sklepu Piątek 13. Tam spędziłyśmy dłuuuuuugie godziny na wybieraniu serwetki. W końcu padło na lawendę. Pobawiłam się decoupagem i zamieniłam białą skrzynkę w lawendową :)
Español: Traducimos después. 


Słonecznej niedzieli,
Ada

8 komentarzy:

  1. Kartka świetna, a skrzyneczka urocza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow skrzyneczka świetna. decoupage to dla mnie czarna magia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jeej ta skrzynka na klucze jest rewelacyjna! a motyw z pisaniem po czajniczku jest po prostu genialny i bardzo przydatny :) świetnie to zrobiłaś :) piękne rzeczy!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, chyba nie widziałam jeszcze piękniejszej skrzyneczki:) Wyszła prześlicznie i mama Darii na pewno będzie zadowolona:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny za urocze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te skrzyneczki, nawet zadobyłam jedną :)). Piękna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.