30 maj 2013

summer plans



Polski: Lato zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim kilka projektów, w których mam zamiar uczestniczyć.    Na pewno moje wyroby pojawią się na Majorce, z resztą już w ostatni weekend gościły na targach rękodzieła w Algaidzie, w których wzięła udział moja siostra. Madzia dostała dwumetrowe stoisko (!), więc wsparłam ją moimi kolczykami i bransoletkami. Pochwalę się, że bransoletki rozeszły się jak ciepłe bułeczki, a niektóre Panie już czekają na mój przyjazd i na nowe wytwory  :) Dlatego Bublownią zawładnęły rzemyki, zawieszki itp., powstają niezliczone ilości ozdób na uszy i nadgarstek. Zobaczcie i oceńcie sami!  
Español: Taducimos después. 


Polski: Kochani zapraszam do zabawy "podaj dalej", o której pisałam tutaj. Bardzo chciałabym podarować komuś prezent - niespodziankę, jeśli ktoś ma ochotę proszę o maila na bublownia@yahoo.com 
Español: Taducimos después. 

Do miłego napisania, 
Ada

23 komentarze:

  1. skoro chętnych nie ma... To ja się zgłaszam...
    W Candy szczęścia nie mam... ale kto wie... może tutaj uda mi się być pierwszą ;-)))
    Tym bardziej, że tworzysz tak przepiękne rzeczy ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje truskawkowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka rower świetną. uwielbiam taka prostotę bransoletkową. Z rowerem Wasz znak rozpoznawczy- babeczka. Fajne wytworki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) fakt ostatnio to babeczki tutaj królują...

      Usuń
  3. Och, byłabym chętna na podaj dalej, ale już za późno. Bo pierwsza Chabrowa Panienka, widziałam a oryginalnym poście o podaj dalej, a druga tutaj Brujita ze swoją Venus:-) Trudno może innym razem.
    Ale u Was ciekawie ogromnie! I pięknie. Bransoletki powyżej tak lekkie, delikatne i zawieszki także. Muszę do Was często wpadać!
    Pozdrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko, za miłe słowa :) Tak mam już swój duecik do podaj dalej, ale zapraszam do nas. Bardzo nam miło Ciebie u nas gościć!

      Usuń
  4. Super Gratuluję udanych targów :)). Może macie jakieś zdjęcia, lubię oglądać foty z takich imprez :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku dni zmuszam siostrę do publikacji zdjęć, ale chwilowo biedna nie ma czasu... Może pod koniec przyszłego tygodnia coś się pojawi :)

      Usuń
  5. Ja również poproszę o zdjęcia z targów:)))A biżuteria jest super, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gratulacje! Ja strasznie tęsknię za BAZARTem :-)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też! Słyszałam, że ma się odbyć nasz Bazart w lipcu, boję się, że wtedy mnie w ZG nie będzie :(

      Usuń
  7. i wcale się nie dziwię :) Twoje bransoletki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aduś, nie ma się co dziwić, że Twoje bransoletki rozchodzą się w mgnieniu oka, skoro są tak urocze, śliczne i uniwersalne, że aż żal nie mieć choć jednej takiej :) Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje wakacyjne plany się spełniły! Buziaki:* S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwunia :) Twoje komentarze zawsze wywołują uśmiech na mojej buzi:) Buziole!

      Usuń
  9. bransoletki są urocze :) wszystkie mają przepiękne letnie kolory i zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności :> zawieszki pochodzą z beads.pl ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te bransoletki. W ogóle dziewczyny prowadzicie fajnego bloga, dlatego zapraszam do mnie po wyróżnienie
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, ile cudowoności!! :) Nie ma się co dziwić, że rozchodzą się jak świeże bułeczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. To świetnie! oby tak dalej :) i mną ostatnio zawładnęły rzemyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jest możliwość zamówienia samych kwiatków jak na pierwszym zdjęciu o średnicy 30mm i grubości 20mm ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.