20 lip 2013

podaj dalej

Dzisiaj pokażę drobiazgi, jakie przygotowałam dla mojego duetu w ramach "Podaj dalej". Chabrową Panienkę obserwuję od dawna, a Brujitę poznałam przy okazji tej zabawy. Obie dziewczyny tworzą świetne rzeczy i lubię do nich zaglądać. Postanowiłam przed przygotowaniem niespodzianek, przyjrzeć się im dokładnie i stworzyć podarki specjalnie z myślą o nich. I tak dla Brujity musiało być koniecznie coś kociego (nie mogłam pominąć jej Venus), dlatego wymyśliłam zakładkę do książki w kształcie kota z moim ulubionym słodkim motywem. Do zestawu dołączyłam jeszcze podkładki z muffinami, kolczyki - czarne kwiatki, bransoletka z babeczką i kartkę - liścik.




Natomiast po dogłębnej analizie bloga Chabrowej Panienki, okazało się, że Monika woli kolor biały niż czarny i lubi jeździć na rowerze, dlatego w zestawie dla Chabrowej Panienki, znalazły się białe kolczyki i bransoletka z rowerem, podkładki z muffinkami oraz klamerki z washi tape i również liścik. 




Dziewczyny dziękuję serdecznie za zabawę! Fajnie było sprawić Wam radość - mam nadzieję, że to mi się udało. 
Uściski - Ada. 

10 komentarzy:

  1. ulala fajowa zabawy i ładniutkie przedmioty, zakładka z kotem na pewno spodoba się szczególnie brujitce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brujita już się wychwalała. I Venus także:-) I to radośnie się wychwalały, czyli jest pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) wielką fanką kotów nie jestem, ale ten kot baaardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy - i te podkładki (muffinkowe) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne prezenty, wspaniale się wywiązałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, ze dopiero teraz, ale...
    Oczywiście, ze się ucieszyłam z tych śliczności.
    Bransoletkę nosze na nadgarstku bo bardzo podoba mi się kolor rzemyka i oczywiście rower :)
    Podkładek szkoda mi używać, takie śliczne, zresztą klamerki podzielają los podkładek i można je tylko oglądać, ale nie używać.
    Dziękuję jeszcze raz za prezencik.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznusie upominki ... ach, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaa.....Śliczne te prezenty.A mogę wiedzieć o co chodzi w tym "Podaj dalej"??
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.