6 lut 2011

produkcja broszek

Wczoraj obejrzeliśmy catch me if you can i tak mi się udzielił klimat lat 60tych, że w czasie oglądania powstały broszki:
Ayer hemos visto la peli "catch me if you can" y se me ha pegato el ambiente de los años 60. Lo podéis ver en mis broches:


Oczywiście wykonane z mojego ukochanego filcu, który kupiłyśmy już we wrześniu, ale dopiero teraz wzięłam się za niego. 
Por supuesto los broches están hechos del fieltro, mi material favorito. Desde septiembre lo tengo en casa, un poco olvidado. Ha llegado la hora de sacarlo del cajón.


w rzeczywistości fioletowy jest bardziej fioletowy:)



Ostatnia bardzo przypadła mi do gustu, więc przypięłam sobie do szalika, a Adek zrobił mi zdjęcie podczas dzisiejszego spaceru (ale ciepło się zrobiło, Jeleniogórzanki- zobaczcie jaka wiosenka w Zielonej)
Me gusta mucho el último broche. Lo tengo en mi bufanda. En la foto estamos con Adi (el fotógrafo) de paseo. Ha llegado la primavera a Zielona Góra.
 


Dziś obejrzeliśmy kolejny film i powstały kolejne brochy, ale pokarzę je jutro.
pozdrowienia,
Hoy hemos visto una película más y he hecho nuevos broches. Mañana estarán en "siostrzana bublownia". Saludos,

ada

P.S. Chętnych do kupna zapraszam tutaj (znajdziecie tam kontakt do mnie).
       Si quieres comprar alguna broche, haz click aquí .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.