23 cze 2011

hometown summer

Lato! Lato! Lato! Słońce wszędzie, egzaminy zdane, także w końcu nadszedł czas na większe i mniejsze przyjemności. Strasznie z Madzią zaniedbałyśmy naszą bublownię, ale obie jesteśmy usprawiedliwione :) Ostatnio przez brak czasu kompletnie nic twórczego nie robiłam, także nawet nie mam się czym pochwalić. Dlatego wstawiam tylko kolczyki, które wykonałam jeszcze w kwietniu i są to ostatnie kolczyki filcowe. Na razie filc mi się znudził, ale za to scapbooking opanował bublownię totalnie :)
¡Verano! ¡Verano! ¡Verano! Sol y los exámenes aprobados. Ha llegado momento para disfrutar del tiempo libre. Últimamente ni yo, ni Magda tuvimos tiempo de visitar a bublownia. Por falta de tiempo, no he hecho nada nuevo. Por eso presento sólo unos pendientes de fieltro hechos hace mucho tiempo. El fieltro ya no me interesa tanto. Ahora el hit de bublownia es scrapbooking:)  



Już niedługo, mam nadzieję, że jeszcze przed wyjazdem na wakacje, uda mi się zrobić kolejne strony do smaku życia 2011, brakuje majowej i czerwcowej. Może znajdę chwilę czasu, bo na razie czeka mnie rozpakowanie wszystkich pudeł i toreb, gdyż wyprowadziłam się z Jeleniej Góry na pół roku... Migawki z wczorajszych, ostatnich chwil z Jeleniej:
Todavía me faltan algunas páginas del álbum "Sabor de la vida", el mayo y junio. Espero hacerlas antes de irme de vacaciones. De momento tengo que deshacer mis maletas. Acabo de mudarme de Jelenia Góra. Aquí os dejo con algunas fotos de ayer, últimos momentos en Jelenia Góra:








Buziaki,
Ada

4 komentarze:

  1. Brakowało mi Waszych wpisów! Wspaniałych wakacji Dziewuszki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudku dziękujemy! Również udanych wakacji :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjecia!!!!!!
    pozdrawiam,
    ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.