23 sie 2011

majowy Feluś

Jestem z majowym smakiem życia. A w maju wydarzyło się wiele... ale najważniejsze były narodziny Felusia. 31ego opuścił madziny brzuszek i od tej pory jest z nami. A jaki jest Feluś? To mlekopijek z długimi nóżkami, roześmianą buźką, uwielbiający rączki w każdej postaci. Ja jestem zakochana w moim siostrzeńcu!!!
Aquí estoy con la página del mayo. En el mayo han pasado muchas cosas…, pero lo más importante fue el nacimiento de Felix. 31 de mayo ha abandonado la pancha de Magda y está con nosotros. ¿Como es Felix? Tiene una carita con sonrisa pegada y unas piernas muy largas. Le encantan los brazos y biberones llenos de leche. Estoy enamorada en mi sobrino!!!



Do zrobienia scrapa felusiowego wykorzystałam wszystkie nowe materiały tj. niebieściutki papier od Madzi, literki z pianki, suszone kwiatki (które ususzyła dla nas Mama), wstążka, naklejki, guziki, diamenciki, metka- wszystko od Magduli i moich siostrzeńców na urodziny:) Wiedzą, co ciocia lubi najbardziej...
Para hacer este scrapbook he usado nuevos materiales: el papel azul, las letras de esponja, las flores secas (de mama), el lazo, las pegatinas, los botones, una etiqueta. Todo el material me ha regalado por mi cumpleaños mi hermana y mis sobrinos:) Saben bien, a lo que le gusta a la tía…  

Pozdrawiam,
Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słówko.