22 sie 2012

we like changes

Polski: Obydwie uwielbiamy remonty, przemeblowania i zmiany. Tym razem zachciało nam się zmian na blogu. Trzeba było go odświeżyć i uprościć. Postanowiłyśmy usunąć z nazwy “siostrzana” i zastąpić to obrazkiem. Stąd dwie siostry. Kto nas zna, to bez problemu rozpozna która jest która. Magda i Ada, właśnie w takiej kolejności. Ada jest młodsza, stąd u niej kolor różowy i kokardka. No i poza tym długość włosów ... Magda zawsze ma je krótsze niż Ada.
Nie myślcie sobie, że nowe logo pojawiło się ot tak, bez dyskusji i sprzecznych poglądów. Ada rzucała pomysłami, a Magda rysowała, razem wybierały czcionkę i kolory ... i w końcu doszłyśmy do porozumienia. Mamy nadzieję, że nowa szata graficzna zachęci Was do częstego tu zaglądania.

Español: A las dos nos gustan reformas, cambios y mejoras. Esta vez hemos decidido refrescar y mejorar nuestro blog. Hemos eliminado la primera parte del nombre “siostrzana”, ya que era muy difícil para pronunciar. “Siostrzana” significa “ de hermanas” y lo hemos cambiado por un dibujo de las dos hermanas. Quien nos conoce, sabe perfectamente quien es quien. La primera es Magda y la segunda Ada (un vestido rosa, un lazo y pelo largo).
La nueva imagen no apareció fácil. Tuvimos debates y peleas. Ada lanzaba las ideas y Magda pintaba, juntas han elegido la fuente y los colores ... y finalmente han llegado a un acuerdo. Esperemos que la nueva imagen de bublownia os animará a entrar a nuestro blog. 


Polski: Dodałyśmy też kilka nowych etykiet, m.in. sowy. Ada już zaprezentowała swoje sowie bransoletki, a ja w wolnej chwili zrobiłam sowi breloczek. Sowi materiał zakupiłam w Ikei i mam jego całkiem sporo, tak więc na pewno pojawi się jeszcze kilka sowich wyrobów.

Español: También hemos añadido nuevas etiquetas, p.ej. búhos. Ada ya os presentó sus pulseras con búhos y yo he creado un llavero de búho. La tela de búhos he comprado en Ikea. Todavía me queda mucha y seguro que haré algunas cosillas más.

Na dobranoc sowia piosenka. Una canción de búho para buenas noches:



Tik - tak, tik - tak, za 10 dni wielkie losowanie!!!Tic - tac, tic - tac, dentro de 10 días gran sorteo!!!

magda

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się u Was podoba, nowa szata graficzna superowa!!!! Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. szata graficzna super :-) A sowa cudna i ma piękne oczęta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki rysowany szablon, gratuluję talentu :)
    Sowa świetna ...
    U mnie sówki już niedługo, czekają w kolejce ;)
    Miło pana Grzegorza posłuchać ...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne macie to logo :D Wcześniej też mi się podobało, lecz teraz zrobiło się tutaj strasznie przytulnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta nowa szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam w jednym z poprzednich postów, ze mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. You like changes... I like owls... como va mi buhito???? :P

    Reme

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nam milo, ze "nowa" bublownia przypadla wam do gustu. Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasza nowa oprawa graficzna jest świetna! Bardzo mi się podoba jest estetycznie, prosto, i bardzo przytulnie. A logo wprost genialne:) Od razu Was na nim rozpoznałam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam sowy ! są przesłodkie, a ta Twoja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.