30 lip 2013

candy


Polski: Po półrocznym niewidzeniu się, w końcu siostry siedzą razem w Bublowni. Jak przystało na tę okazję trzeba to uczcić! Najlepszym sposobem jest wakacyjne candy. Przygotowałyśmy dla Was następujące cukierasy: taśma washi tape, 10 m baker twine, pieczątka, sowia broszka, bransoletka z matrioszką, kolczyki i kilka serwetek.

Español: Después de medio año sin verse, las hermanas otra vez están juntas en Bublownia. Es una ocasión estupenda para organizar un sorteo. Hemos preparado: un washi tape, 10 metros de Baker twine, un sello, un broche de búho, una pulsera con matrioshka, unos pendientes y algunas servilletas. 

Polski: A oto zasady naszego candy:  w rozdawajce może wziąć udział KAŻDY*, nawet osoba, która nie posiada bloga. (*dla osób zamieszkujących Polskę i Hiszpanię), zostaw komentarz potwierdzający chęć uczestnictwa w zabawie. Jeżeli posiadasz bloga, to prosimy o wklejenie poniższego banera. A jeżeli nie jesteś blogerem to wystarczy napisać w komentarzu swoje imię oraz e-mail. Będzie nam miło jeśli dołączysz do grona naszych obserwatorów i fanów na facebooku.

Español: Reglas del juego: en el sorteo pueden participar todas las personas de Polonia y de España (no hace falta tener un blog), deja un comentario diciendo que quieres participar en el sorteo. Si tienes un blog, tienes que pegar allí nuestro banner. En caso contrario sólo deja tu nombre y tu email. Estaremos encantadas si serás nuestro seguidor ó nos des “me gusta” en facebook.
 
baner
Polski: Zwycięzcę wybieramy 1 września! Powodzenia :)
Español: El ganador elegimos el 1 de septiembre! Suerte :)


A. i M.  

91 komentarzy:

  1. Oczywiście ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś musi być pierwszy ;-)
    Zapisuję się i przy okazji zapraszam do siebie na candy :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/candy.html
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z chęcią :-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    awalczak73@wp.pl
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) To musi być wspaniałe uczucie kiedy Widzicie się po długiej rozłące... :)
    Dołączam do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie przegapiłabym takich cukierasków! są śliczne, wklejam banerek u siebie:
    benkowo.blogspot.com
    a Wam życzę cudownie spędzonego czasu razem!
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Zapisuję się na candy (sówka i bransoletka są śliczne) i zostaje na dłużej wśród obserwatorów :)

    pozdrawiam
    filcoweszalenstobyketiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem chętna na takie cukierasy :>

    Jagodowo.malinowo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wiem jakie cuda z Bublowni wychodzą... i wciąż mam apatyt na kolejne ;-)))
    więc w kolejce się grzecznie ustawiam... licząc, że szczęście sie do mnie uśmiechnie ;-)))
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że jesteście w komplecie :D Na candy z miłą chęcią się zapiszę. Żal by było przejść obojętnie koło takich cukierasków. :) Banerek na moim blogu znajdziecie tu: http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    Pozdrawiam serdecznie obie siostry! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogło mnie zabraknąć zwłaszcza że do przygarnięcia jest sówka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Również udaję się do kolejki.Chętnie zostanę obserwatorem. Pozdrawiam. Sylwia.

    szyper_s@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią się zapisuję ;) Sówki i babeczkowe serwetki ^^ ahhh ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, jeszcze ja! :) Wspaniałe candy przygotowałyście Kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny, udział w zabawie - życzę powodzenia! A jednocześnie życzę powodzenia sobie - w Waszym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    dorota
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam sie.:)
    Ewelina
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się zgłoszę gdyż akurat w dniu wylosowania wypadają moje urodziny :3
    gabriela.jeziorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :>
    baner jest już tu:
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się zgłaszam :)
    Natalia
    natalia093@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się

    Banner -> Jeeverlly.blogspot.com

    Pozdrawiam Klaudia c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią się zgłaszam. :)
    Baner na moim blogu: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne! Ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie biorę udział :)
    Baner na blogu: handmadeowehobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Łaał, super cukiery! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda.zgłaszam się oczywiście :P
    Bannerek zaraz będzie na blogu
    http://modelinkiwerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oto moje zgłoszenie :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, banner wstawiam na: http://handicraft-workshop.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne cukierasy! ustawiam się w kolejce. ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dopisuje się ! ;)
    Julita (julita1996@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się,
    banner: http://pasja-kladzii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z miłą chęcią dołączę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne prezenty, jeszcze nigdy nic nie wygrałam, mam nadzieję, że tym razem się uda ;), mój blog: http://decoupageomania.blogspot.com/ banerek już tam jest :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam sowiasto matrioszkowe motywy, więc ustawiam się z przyjemnością w kolejkę ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się! ;)
    www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam- przepiekne rzeczy widze wiec skusze sie jak mozna.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja również zgłaszam się do udziału w zabawie
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za zaproszenie do przyjemnego ogonkowania na Waszym bardzo energetycznym i pełnym pozytywnej siły blogu. Ze wstydem przyznaję, że rzadko się u Was odzywam... ale za to z zacięciem czytuję, podziwiam fantazję i fachowość działań rękodzielniczych, a i oglądam bajeczne zdjęcia, dla mnie to zdjęcia z innego świata:-) Mówię bez prób fałszywego podejścia:-) a i słodzenia :-)
    Oczywiście z wielką nadzieją ustawiam się kolejce. Słodycze apetyczne i ogromnie kuszące. Przechwyciłabym z ochotą każdą kalorię tego zestawu:-) Pozdrawiam ciepło Obie Siostry!

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią się zgłaszam tym bardziej że w dniu rozdania mam pierwszą rocznicę ślubu:) Pozdrawiam negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam swoją CANDYdaturę, bo nagroda ogrrromnie mi się podoba! :)))))
    zapraszam Was na moje urodzinowe candy, gdzie do wygrania są moje (po)twory,
    pozdrawiam ciepło, Aśko

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się : )
    nie dodaję banera, ponieważ bloga zablokowałam i byłoby to bezsensu, za to zaobserwowałam jako: Beata.
    beatabr6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. i jeszcze ja się zgłaszam:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście zgłaszam się, bo zawsze warto próbować swojego szczęścia. :)
    Tutaj banerek - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    dekobzdety@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcę wziąć udział ;)
    Obserwuję: vesper lizbark
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Fb: Amelia JA
    e-mail: karola_b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się i polubiłam fejsbuka :)
    aga- agaatarii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Więc, i ja poszukam szczęścia, papa!

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja staję w kolejce po Wasze przepiękne śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow! Ale cuda ;p
    Ustawiam się w kolejce po te śliczności xd
    Niestety nie mam bloga ;(
    Jagoda /jadzia1236@wp.pl/

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja się zgłaszam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    baner na: love-yummy-cookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cześć dziewczyny :) banerek już wisi, a cukierasy takie że palce lizać :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudeńka chcecie nam podarować :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie skorzystam z zaproszenia stanę do kolejki.
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się, banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  56. Z wielką przyjemnością i nadzieją pomarzę o wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Justyna K
    Baner: http://dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/
    e-mail: sonriente91@gmail.com

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Polubione, dodane i udostępnione ; )).
    Fajne candy ; )

    OdpowiedzUsuń
  59. Polubione na fb :)
    Kamila,
    crysaliska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne serweteczki :) zapisuję się :)http://beautifulmaryatelier.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja chętnie się zgłaszam :) banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja chętnie się zgłaszam :) mal.oko@interia.pl Polubione na fb :)jako gosia okonek

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam sie śliczne serwetki polubilam na fb jako Gosia
    mal.oko@interia.pl i obserwuje jako Gosia

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam sie:)Polubione na fb : jako Beata
    beatka289@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja :)
    rabarbarova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. nie wiem jak to się stało, że tak długo do Was nie zaglądałam :(
    ale jak już zajrzałam, to się okazało, że macie tu takie cukieraski :)
    więc staję do kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku, mieć tę cudowną sóweczkę i całą resztę tych smakowitych cukierasków ... :))) W ogonku zatem się grzecznie ustawiam i na cud czekam :)
    Cieplutko Was pozdrawiam :)

    banerek tu: http://beaartdecor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja i ja! :)

    mishtiart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja się zgłaszam bardzo chętnie do zabawy :D Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ale słodkości, nie mogę przejść obojętnie.
    Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie zapoluję na Wasze smakołyki ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. moja przygoda ze scrapbookingiem dopiero się zaczyna, więc i ja ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam - marchEwka emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  73. Jakie urocze, lekkie i ciepłe letnie candy. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  74. OMG! te kolczyki śnią mi się po nocach! a i matrioszka jest przepiękna :) i ja dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako: Doris
    Baner na blogu: http://tworczoscdoris.blogspot.com/
    Lubię jako: Dorota Ś.
    E-mail: doris.xd@interia.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się same śliczności :D
    kolczyki-julki.blogspot.com
    U mnie też Candy! Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczne nagrody,jak wszystko na tym blogu.Oczywiście ,że biorę udział.
    Mój blog z banerem:truskaffka-tworzy.blogspot.com
    Obserwuję jako Weronika Bednarz
    Mój e-mail:crazygirl-999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajne candy,również z chęcią wezmę w nim udział ;) pozdrawiam Ola klin.ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. W takim razie ja również spróbuję szczęścia :) pozdrowienia dla Was! w Hiszpanii pewnie cudna pogoda, a u nas... szarówka :|

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja bardzo chetnie staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się :)
    rebellioushandmade.blogspot.com
    dominika.98b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się:)
    Nikoniuk21@gmail.com
    baner: http://meeg1990.blogspot.com/
    fb: Magda Meeg
    obserwuję jako : meeg1990

    OdpowiedzUsuń
  83. Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.